Klachtenprocedure

Alle medewerkers van Fysiotherapeutisch Instituut Alkmaar/Schouderkliniek Alkmaar doen hun best u zo goed mogelijk te helpen. Heeft u toch een klacht over de behandeling of de manier waarop uw therapeut met u omgaat, dan is het van belang om dit kenbaar te maken. U kunt uw klacht eerst bespreken met uw behandelend therapeut. Mocht uw klacht niet bespreekbaar zijn of levert het gesprek met uw behandelend therapeut niet het gewenste resultaat op, dan kunt u een klacht indienen middels het invullen van een klachtenformulier. Dit formulier kunt u opvragen bij onze baliemedewerkster. De praktijkeigenaar neemt uw klacht in behandeling en zal uw klacht met u en de behandelend therapeut bespreken. Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost en u hierna toch liever uw klacht bespreekt met een onafhankelijk klachtenconsulent kunt u dit doen door een mail te sturen naar: klacht@keurmerkfysiotherapie.nl. Een van de klachtenconsulenten van Keurmerk Fysiotherapie neemt dan contact met u op en zal proberen samen met u en uw fysiotherapeut tot een oplossing te komen.



De beste behandeling is afhankelijk
van de oorzaak van je klachten.
Wil jij meer weten?


Doe de Online Klachten Check!

Wij zijn aangesloten bij

Netwerk OrthopedieNederlandse Vereniging voor Manuele Therapie (NVMT)nederlandse vereniging voor fysiotherapie binnen de lymfologie en oncologienoordwest ziekenhuisgroepDC kliniekenCentrum voor Geneeskundige Expertise Alkmaar (CGEA)Beweegzorg Noordwest (BNW)
© FIA Fysiotherapie - Alle rechten voorbehouden

× Vraag het ons
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram